علی شکیبا

دفتر یادداشت دیجیتال برای هر چیز مفید!
بعضی وقت ها کارتون اجاب می کنه حتی وقتی که به اینترنت ADSL یا حتی Dial-up دسترسی ندارید؛ باز هم به اینترنت یه دسترسی داشته باشید!!!! بنابراین بهترین روش کار استفاده از گوشی موبایل برای چنین موقعیت های ضروری ای است! سابقا برای فعال سازی GPRS شما می بایست به دفاتر خدماتی مراجعه می کردید و هزار دنگ و فنگ داشت! ولی امروز من در 5 دقیقه و از خونه GPRS رو برای سیم کارتم که همراه اول و دائمی هست فعال کردم!
برای این کار ابتدا روی این لینک کلیک کنید تا به صفحه درخواست فعال سازی GPRS بروید. اطلاعاتی که نیاز دارید؛ نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفنتون هست. بعد از طی مراحل؛ به شما گفته میشه که بهتون پیام خواهیم داد! ولی منتظر پیام نباشید. لینکی هم که برای تنظیمات بهتون ارایه میشه؛ غلط هست!
پس از انجام مرحله فوق؛ به این لینک بروید. بعد سازنده و مدل گوشی رو انتخاب کرده و نوع تنظیمات خودتون رو انتخاب کنید. من چون فقط اینترنت می خواستم؛ گزینه اول رو انتخاب کردم. بلافاصله بعد از حدود 30 ثانیه؛ بعد از زدن کلید Finish تنظیمات به من ارسال شد.
گوشی شما پیامی با این عنوان رو نشون میده؛ تنظیمات دریافت شد؛ بعد شما ذخیره رو انتخاب کرده و از پین 1234 استفاده کنید.
تبریک می گویم! شما اکنون متصل شده اید! ولی برای جلوگیری از زیاد شدن هزینه تان؛ 14.8 ریال درساعات 8 تا 23 و 23 تا 8 صبح بعد 8 ریال به ازای هر کیلو بایت؛ بارگذاری تصاویر رو بیخیال شوید!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۲۵
علی شکیبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی