علی شکیبا

دفتر یادداشت دیجیتال برای هر چیز مفید!
۰۲ فروردين ۸۹ ، ۱۴:۰۲

نسخه فارسی شده پوسته MyStique

سلام.
یکی از دوستان از من پوسته ای رو که استفاده می کنم خواسته بود. البته خود پوسته از آدرس اینجا قابل دریافت است. من هم فایل فارسی شده اون رو در اینجا قرار دادم که می تونید دریافت کنید. فایل توی گوگل Docs هست.
اندکی در مورد فارسی کردن این پوسته:
قبل از هر چیزی باید فایل po را با یک ویراستار فایل po ویرایش کرد. بعد اون رو در پوشه languages اون پوسته در وردپرس قرار داد.
تنها کاری که من کردم؛ با توجه به راهنمایی انجام شده در اینجا؛ ویرایش همون فایل بود. البته دقیقا یادم نیست؛ ولی فکر کنم یه بد قلقی توی چپ و راست چین شدن داشت که با تغییر توی فایل styles.css و سایر فایل های css اون رو انجام دادم. فکر می کنم این خط رو اضافه کردم:

* {

dir: rtl;

font-family: Tahoma, Arial, Verdana;

}

در هر حال؛ موفق و موید باشید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۰۲
علی شکیبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی