علی شکیبا

دفتر یادداشت دیجیتال برای هر چیز مفید!
سلام.
این چند روز عید بهانه ای شد برای اینکه تک تک سی دی ها و دی وی دی ها و بعضا فلاپی(!) ها رو از تو کمد دربیارم و یه لیست بندی کنم! روی یکیشون نوشته بودم مقالات ترجمه ای!!!! مقدار رایت شده روی سی دی حجم زیادی رو نشون نمی داد! دو حالت بیشتر نداشت؛ یا سوخته بود یا نسوخته بود!!!!! نگاه کردن به محتویات این سی دی؛ منو به یاد سال اول دانشگاه انداخت!!!!
سال اولی که وارد دانشگاه شدم؛ یادمه(!) که تو یه گروه عضو بودم که روی لینوکس کار می کرد! اولین مقالات ترجمه ای رو هم همونجا نوشتم! یادش به خیر! قرار بود تو پوینتر (نشریه انجمن علمی) چاپ بشه که از اون موقع (سال 85) تا الان (سال 89) سه شماره بیشتر نداشتیم! به مرور زمان مقالاتی رو که اون موقع آماده کرده بودم؛ بدون تغییر اینجا می گذارم.
این هم از قسمت اول و دوم سری مقالات راهنمای مهاجرت به گنو/لینوکس برای کاربران ویندوز؛ کاری از مجموعه developerWorks شرکت IBM.
عنوان قسمت اول؛ تفکر لینوکسی و قسمت دوم آشنایی سریع با کنسول لینوکس هست.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۱۰
علی شکیبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی